آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

دختر بی نظیرم آرشیدا

هفته 35 و رفتن به دکتر

1391/5/26 23:50
نویسنده : مامانی
204 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی چهارشنبه رفتم پیش آقای دکتر وقتی معاینه ام کرد گفت هم وزنم خوبه و هم فشارم گفتش برای اینکه از سلامت فرشته کوچولومون مطلع بشیم بهتر سونو کنم . خلاصه چون 2 ساعت  طول می کشید تا دکتر سونو رو شروع کنه، زنگ مامان جون زدم بیاد دنبالم .ساعت 11:30 برگشتیم مطب برای سونو الهی قربون صورت خوشگلت برم دکتر بهم بینی و لبتو و صورتت نشون داد اینقدر ذوق کردم کاشکی بابایی اونجا بودش می تونست فرشته کوچولوشو ببینه.ماچقلبماچ

 وزن فرشته مامانی :2,279gr  هورا

تاریخ تولد : 4/9/1390

بابايي تو اين هفته اصلاً حالش خوب نبود معده درد و سردرد و ....داشت (از بابایی که مراقبت می کردم می گفت به جای اینکه من مواظبت باشم تو مواظب منی. پیش خودمون باشه چه بابایی خوبی داری الهی قربونش برم).

پنجشنبه عروسي دختر خاله بابايي دعوت بوديم  اما به خاطر بابايي دير رفتيم  اونجا همه از حال شما پرسيدن بعد هر كي ماماني ديد مي گفت شما تا يك و دو هفته ديگه حتماً زايمان مي كنيد صورتتون اين جوري نشون ميده از صورتتون معلوم دختر تا قبل از اينكه نرفته بودم سونو همه مي گفتن مطمئنن بچه شما پسر حالا كه معلوم شده اينجوري ميگن قهقههخنده خوشم اومد ماماني بار اول حال همه رو گرفتي تو اولين سونو كه خودتو نشون ندادي . 

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

كودك شما در حال بزرگ شدن است! وزنش بيشتر از 2250 گرم شده و طول بدن او هم كمي بيشتر از 45.7 سانتي متر است. هرچند رحم شما جاي گرم و نرمي است، اما چون فضاي داخل رحم كمي كوچك است كودكتان نمي تواند در آن شيرجه بزند يا غلت بخورد! البته او همچنان به لگد زدن ادامه خواهد داد. اكنون كليه هاي او كاملا رشد كرده اند و كبد او نيز مي تواند مقداري از ضايعات بدن را فرآوري و دفع كند. رشد فيزيكي كودك شما تقريبا به پايان رسيده است و او در چند هفته آينده فقط وزن اضافه خواهد كرد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)