آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

دختر بی نظیرم آرشیدا

سوپرایز کردن خانواده بابایی

1391/5/26 23:53
نویسنده : مامانی
367 بازدید
اشتراک گذاری

تاریخ ١٠ فروردین قرار شد یه مهمونی بگیریم و خبر خوش حاملگی را به خانواده بابایی اطلاع بدیم مدیر تدارکات خاله سپیده بود و خاله درسا هم معاونش .من اون روز آمدم سرکار و تمام کارها افتاد رو دوش خاله ها.  از سرکار زنگ زدم مامان جون و زن عمو و بابا احمد را دعوت کردم و گفتم خاله سپیده دار میاد خونه مون شما هم تشریف بیارید دور هم باشیم .بعدشم رفتم دنباله خاله ها و آمدند خونه مون تمیز کردن و حدود ساعت 5:00 مامان ملی اینا آمدند و بعد از آن هم بابا جون اینا آمدند خیلی استرس داشتم.همه شروع کردن به احوالپرسی و میوه خوردن بعد از آن در یک فرصت مناسب گروه سوپرایز آمدند .بادکنک دست پسر خاله ارشیا niniweblog.com،کیک دست مامانی، کفش دخترانه و پسرانه دست خاله درسا، جواب آزمایش دست خاله سپیده و دوربین دست خاله سمانهniniweblog.com خیلی صحنه دیدنی بود بابا احمد و بابا جون و همه داشتند از همه دیگه می پرسیدن تولد کی هست و بابایی برگشت گفت تولد ارشیاست بعدش خاله سپیده جواب آزمایش برد جلوی باباجون ، بابا جون می گفت چیکار کنم خاله سپیده می گفت مبارک باشه، بازش کنید بعدش بابایی گلی آمد دست منو گرفتniniweblog.comو مامان ملی  به مامان جون تبریک می گفت و بابا محمدرضا  به بابا احمد بالاخره هم فهمیدن که ما یه نی نی کوچول و موچولو داریم اشک تو چشمهای بابا جون و عمو ایمان و .. حدقه زده بود و مامان جونم از خوشحالی گریه می کرد تازه یه جیق هم زد و بابا احمد آمد منو و بابایی بوسید و بعد زن عمو فرزانه و ....niniweblog.comخلاصه فضای خونه پر از شور و اشتیاق بود .اون شب جلسه خونه عمه بابایی دعوت بودیم و بعد از اینکه هم رفتند ما هم آماده شدیم رفتیم خونه عمه همین که از در وارد شدیم همه شروع کردن به دست زدن و تبریک گفتن دست همگی درد نکنه ( نی نی خیلی ها منتظرت هستن ) 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

باباجون
24 مرداد 90 11:25
عالي بود دست شما درد نكند . تجديد خاطره شد .
خاله درسا
24 مرداد 90 19:54
دورت بگردم خاله با اومدنت همه رو سورپرایز کردی
خاله نی نی ناز
25 مرداد 90 5:52
akheeeeeeeey salam golam mobarake ishalla be salamat be donia biad man o khahar zadamam khoshhal mishim age be ma ham sar bezanid
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
25 مرداد 90 13:04
عزیزم تبریک می گم. امیدوارم قدمش خیر باشه و یک نی نی سالم و صالح به دنیا بیاری
خاله نی نی ناز
27 مرداد 90 16:12
بازم سلام با اجازه من لینکتون کردم