آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دختر بی نظیرم آرشیدا

شروع هفته 27 حاملگی و ....

1391/5/26 23:52
نویسنده : مامانی
634 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی این سری که پیش دکتر رفتم گفت 4 آذر نی نی تون بدنیا میاد برای همین فکر کنم در محاسبات اشتباه کردیم بار اول که برای سونو رفته بودم گفتند شما 15 آذر بدنیا میاید ولی هر سری داره کمتر کمتر میشه خلاصه خیلی خوشحالم که داریم به لحظات پایانی نزدیک میشیم.

niniweblog.com

 من کارمو خیلی دوست دارم و میخوام هنوز تا آخر مهر بیام سر کار ولی بابایی اصرار داره که من تا آخر این ماه(شهریور) بیشتر سر کار نیام و بمونم خونه استراحت کنم (همش میگه دوتایی باید استراحت کنن).  ولی فکر میکنم حوصله ام خیلی سر بر .  تازه دلم برای بابایی خیلی بیشتر تنگ میشه آخه عادت کردم وقتی دلم براش تنگ میشه میرم تو اتاقشو میبینمش ،اگه من نیام صبح تنها  بیاد سر کار.(گناه دار )niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
7 شهریور 90 13:09
خیلی خوشحالم که داره به اومدن نی نی تون نزدیک و نزدیکتر می شید. به سلامتی
بابایی
12 شهریور 90 23:47
عزیزم منم دلم واست تنگ میشه. صبحها که تنها میام سر کار جات خالیه. وقت صبحونه جات خالیه. ولی چاره ای جز این نیست. ایشالا خدا به همه فرزند را بده اونم صالح و سالم.