آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

دختر بی نظیرم آرشیدا

هفته 31

1391/5/26 23:51
نویسنده : مامانی
326 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم شرمنده اینقدر تو هفته پیش سرم شلوغ بود که نتونستم وبلاگتو بروز کنم در حال حاضر آخر هفته ٣١ هستیم این هفته تکونات با قبل خیلی فرق داشت قشنگ حس میکردم دست و پاو سر کجاست. عزیز دل مامانی این هقته دانشگاه ثبت نام کردم و از ١١ کلاسهام شروع میشه نمیدونم با این شکم جلو چه جوری برم سرکلاس تازه نمی خوام شما را هم اذیت کنم اگر دیدم اذیت میشی با استاد صحبت میکنم سر کلاس نرم. بعدشم قرار شد تا آخر این ماه بیشتر سر کار نیام و ماه آخر تو خونه باشم که با هم استراحت کنیم(برات قصه بخونم).راستی ٢١ این ماهم عروسی دختر خاله ی بابایی من هنوز لباس ندارم تازه عروسیه همکار مامانیم هست خیلی اصرار کرده برم نمیدونم چیکار کنم.  niniweblog.comniniweblog.com

 

niniweblog.com

میدونی بابایی به ما چی میگه: دخترا یا دوتایی. هی قربون صدقه شما میره فرشته کوچولو همه خیلی شما رو دوست دارن .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله درسا
15 مهر 90 23:51
مامانش بگو بهش كه با تكوناش چقدر منو ترسونده بود فكر كنم مثله خاله كوچيكش خيلي شيطونه