آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

دختر بی نظیرم آرشیدا

رفتن به دكتر و مشخص شدن وقت سزارين

1391/5/26 23:47
نویسنده : مامانی
848 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامانی چهارشنبه رفتم دکتر و در مورد وقت سزارین که باهش صحبت کردم برام برگه بستری نوشت و گفت می تونم دو تا تاریخ سزارین بهت بدم یا ٢٩/٨/٩٠ یا تاریخ ٢/٩/٩٠ ،قرار شد با بابایی صحبت کنم و تاریخ قطعی رو با دکتر هماهنگ کنم . مجدداً بهم ٢ هفته دیگه وقت داد بعدشم گفت اگه زودتر درد گرفت باید بیا بستری شی . نمیدونم یه احساسی دارم خیلی منتظر بودم زودتر تموم بشه ولی حالا که نزدیک شده استرس  دارم . دیگه من و بابایی داریم از جمع دو نفر در میایم و یه خانواده سه نفر می شیم.

وقتی برای بابایی زمان سزارین گفتم گفت هر چی زودتر بهتر ولی وقتی در مورد تاریخش فکر کرد گفت ٢ آذر بهتر نمیشه ٩ آذر باشه(وقت زایمان طبیعی ٧ آذر) البته میدونم هر وقت خودش خواسته باشه میاد. قرار شد ٢ آذر باشه دیگه شمارش معکوس شروع شده انشاالله فرشته کوچولوي خوب و آرامی باشی . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 آبان 90 23:31
ان شا الله به سلامتی نی نی رو بگیری بغلت
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 آبان 90 14:00
عزیزم سلام
راستی فکر کنم هیچ جا اسم وروجک رو نگفتی. شایدم من ندیدم. حالا اسم این وروجک شیرین چیه؟


سلام ممنون از اینکه به وبلاگ نی نی ما سر میزنید
هنوز اسم وروجک تایید نشده بین مامان و باباش اختلاف انشاالله به زودی معلوم میشه