آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

دختر بی نظیرم آرشیدا

شروع هفته 28و...

1391/5/26 23:52
نویسنده : مامانی
282 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولو کم کم داری بزرگ میشی ، من و بابایی خیلی منتظر اومدنت هستیم . عزیزکم  هفته پیش یه خورده گوشم درد میکرد تا بابایی از کلاس اومد بهش که گفتم گفت: فوری زنگ دکتر بزن چون سه روز تعطیلی داشتیم تو روز تعطیلم که دکتر خوب پیدا نمیشه. خلاصه از خاله سمانه شماره دکتر گرفتم بابایی افطار نکرده منو برد دکتر (پیش خودمون باشه ولی خیلی بابایی خوب و مهربونی داری من که خیلی دوسش دارم).بعد بهم قرص پنی سیلین دادخوردم ولی هنوز خوب خوب نشدم تازه دیروز رفتم خون دادم دستم خیلی درد میکنه خیلی بد ازم خون گرفت . راستی تو تعطیلی ها رفتیم پارک با خانواده بابایی خیلی خوش گذشت  هوا خیلی سرد بود  ،فواره آبنما رو باز کردند ما هم که نزدیک آبنما نشسته بودیم حسابی خیس شدیم هم من و هم بابایی تازه اینقدر بابایی حواسش به ما بود که نمیدونی . مامانی دوست دارم زودتر بیای با هم بریم پارک بگردیم، باباییم با خودمون می بریم گناه دار.niniweblog.com

راستی با مامان ملی و بابا محمدرضا و خاله درسا و ارشیا دیروز رفتیم که تخت و کمد بخریم ولی اصلاً خوشمون نیومد قرار شد بابا محمدرضا از تهران بگیر بیاره. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کارن
15 شهریور 90 19:07
ممنون از نظرتون انشاالله نی نی شماهم به سلامتی به دنیا بیاد
ناهید
23 شهریور 90 11:01
سلام وب قشنگی داری به وب من سر بزن ایشالا نی نی کوچولوت سلامت به دنیا بیاد