آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

دختر بی نظیرم آرشیدا

هفته 33و اتفاقات این هفته

1391/5/26 23:51
نویسنده : مامانی
225 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولو مامانی ببخش اینقدر شما رو اذیت میکنم از دوشنبه کلاسام شروع شده و روز سه شنبه و چهارشنبه و پنجشنبه حسابی کلاس دارم و فکر کنم شما سر کلاس خیلی خسته میشی ولی خودمونیما بدون اینکه درس بخونی وارد دانشگاه شدی و همکلاسی های مامانی مرتب میگن فکر کنیم نی نی شما بدنیا بیاد یه خانم مهندسه . خلاصه همه هم سر کار و هم تو دانشگاه خیلی مراقب ما هستند . مامان ملی از سه شنبه تا حالا رفته تهران پیش ارشیا خیلی دلمون براش تنگ شده .

مامانی یکشنبه صبح رفتم آزمایش .روز قبل که تماس گرفتم گفتند برای آزمایش باید یه شام سبک و ساده بخورید و تا فردا صبح هیچی دیگه نخورید، بعد از شام تا موقعی که خوابیدم نمیدونی  چه عذابی کشیدم حوس همه چی کردم هندوانه ،انار،شیرکاکائو و ...niniweblog.comبالاخره صبح بلند شدیم با بابای رفتیم آزمایشگاه . خانم منشی آزمایشگاه پرسید چند ماهتون هست گفتم دیگه آخراشه گفت اتفاقاً تازه اولش حسابی الان خواباتون را بکنید که دیگه ساعت خوابتون دست خودتون نیستniniweblog.com(ولی من میدونم شما دختر خوبی هستی و مامانیو اذیت نمی کنی).niniweblog.com

بعدشم یک بسته پودر قند داد که بسته ش ٥٠gr بود و باید تو آب حل میکردم میخوردم حسابی شیرین بود به زور خوردم و گفت تا یکساعت بعد برم که ازم خون بگیرن بالاخره آزمایش دادم یه کوچولو درد داشت .

دیشب بابایی برامون به خرید (خیلی دنبالش بود تا بالاخره فصلش شد )، امروز صبح بابایی یه دونه آماده کرد تاکید کرد حتماً بخورم منم حرفشو گوش کردم وقتی داشتم میخوردم حسابی  تکون میخوردی فکر کنم داشتی از بابایی حسابی تشکر میکردی که اینقدر حواسش به دخترش هست. 

مامانی خیلی دوست دارم بوس بوس بوسسسسسسسسس niniweblog.com

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

در اين هفته وزن كودك شما كمي بيشتر از 1810 گرم و طول بدن او (از سر تا پاشنه پا) حدود 43.7 سانتي متر مي شود. چروكها و همچنين رنگ سرخ پوست او كمتر شده و در حالي كه اكثر استخوانهاي او در حال سخت شدن هستند جمجمه او هنوز نرم بوده و استخوانهاي جمجمه كاملا به يكديگر نچسبيده اند. اين امر به او كمك مي كند تا راحت تر از مجراي زايمان عبور كرده و به دنيا بيايد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا
18 مهر 90 12:14
ای جانم باباجون که به دوست داری
مامان آریا
18 مهر 90 19:40
سلام عزیزم...شما هم که دیگه به اخر خط داری نزدیک میشیاز این به بعدش خیلی زود میگذره: عزیزم سعی کن بیشتر استراحت کنی تا نی نی خوشملمون حسابی قوی بشه و به سلامتی بیاد پیشتون