آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

دختر بی نظیرم آرشیدا

روئيدن هشتمين مرواريد آشيدا خانوم

1391/10/10 19:31
نویسنده : مامانی
243 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم روئيدن هشتمين مرواريدت مبارك♥ 

 

عزيزم الان كه دارم اين پست ميزارم باباي شما رو برده خونه باباجون مامان يه خورده احساس گلودرد داره و شما هم دو روز خيلي بي تابي مي كني نميدونم چرا .آرشيدا گلم هم خودت اذيت مي كني هم مامان وباباي . الان كه نيستي دلم برات خيلي تنگ شده و دلم مي خواد زودتر ساعت 9:00 بشه و شما بياي . راستي هشتمين دندونت دندان پيشين جانبي بالا سمت راست هست.

اين روزا شما خيلي شيطون شدي و كارهاي جالبي انجام ميدي 

1- وقتي مي گم كلاغ چي مي گه ميگي: قور قور (ماماني هم بهت ميگه بايد بگي قار قار) جوجه چي مي گه ميگي :جيك جيك و سگ چي مي گه ميگي: هاپ هاپ  ببعي چي مي گه ميگي: بع بع

2- از روي تخت با اينكه تشك تخت دوبل، سريع ميري بالا و عقب عقبكي مياي پايين

3- وقتي روروئكت مي بيني ميخواي بري سوار شي

4- خودت ناناي ناي ميخوني و مي رقصي (الهي مامان قربونت بره) 

5- عاشق كتابي،  تا دست من يا بابا مي بيني با كلي شوق و ذوق مياي بگيري .

وقتي ميريم اسباب بازي فروشي تمام حواست پيش كتاب داستان و چندتاش بر مي داري

6- وقتي مي گم بوس بده لپتو مياري جلو تا من بوست كنم.

7- اعضاي بدنت مو، بيني، دست ، پات ، چشماتو مي شناسي وقتي هر كدام ازت مي پرسم بهش اشاره ميكني.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

هیراد و عمه لیلاش
10 دی 91 20:07
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
امیر مهدی و عمی
11 دی 91 14:15
سلام مامانی
دندونای فرشته کوچولوت مبارک

خوشحال میشم به ما هم سر بزنید


مرسي حتماً
مامان ساجده
11 دی 91 23:59
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
مامان ساجده
12 دی 91 0:26
سلام عزیزم ممنونم بابت رایی که به متین دادید
منم خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم اگه مایل بودید خبر بدید ممنون


خاله جون من وبلاگ شما رو به ليست دوستانم اضافه كردم
مامانی رادین دردونه
12 دی 91 1:16
آرشیدا جون هشتمین مرواریدت مبارک عزیزم


مرسي

رادين جونم ميخواستم بيام وبلاگتون ولي آدرس وبلاگت نبود



مامان بردیا قلقلی فلفلی
13 دی 91 15:24
سلام خاله. دندونات مبارک باشه گلم..
ایشالا بقیشو هم در میاری براحتی
به بردیای ما هم یاد بده آخه اون دندون نداره


انشاالله دندوناي برديا جونم راحت در بياد
امیر مهدی و عمی
16 دی 91 14:34
سلام
با اجازه لینکتون کردم


مرسي شما هم با افتخار لينك شديد
هیراد و عمه لیلاش
22 دی 91 19:43
سلام سلام صد تا سلام
اومدیم یه خبر خوب بدیم
به خاطر محبت و دعای شما من توی مسابقه سوگواره محرم اول شدم
باز هم از لطفتون ممنونم
همیشه شاد و سلامت باشید دوستتون دارم


تبريك مي گم
مهسا مامی کیارش
29 دی 91 20:47
عسیییییییییییییسمییییییییی دندوووووووونات مبارک خانم گلی. نازی بوس بوس برای تو دخمل دوست داشتنی و بامزه


مرسي خاله جون
مهسا مامان کیارش
2 بهمن 91 18:53
فرشته کوچولو میام تو وبلاگت تا ببینم که چی گذاشتی اون عکسای خوشگلت رو ببینم ولی دست خالی برمیگردم آخه میخوام کلی لذت ببرم خانم طلا


مامان آرشيدا قول ميده زود زود عكسهاي جديد آرشيدا خانوم بذاره