آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

دختر بی نظیرم آرشیدا

اندراحوالات فرشته کوچولوی ما

1392/12/6 9:01
نویسنده : مامانی
615 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم

این روزا خیلی شیرین زبون شدی وقتی میخوای من و بابا رو صدا بزنی پشت سر هم میگی مامانی بابایی و اگه توجه نکنیم میگی مامانی جونم و بابایی جونم.

totalgifs.com barrinhas gif gif margaridinhas.gif

مامانی مرتبا باید کمدت رو تمیز کنی و میری در کمد رو باز میکنی کلی لباس و شلوار میاری تو هال. یه موقع های دوست داری بپوشی که سه تا چهار تا شلوار رو هم میپوشی، البته تعداد تا جایی که جا داشته باشه و یه زمانی هم دوست داری اونا رو تا کنی.

totalgifs.com barrinhas gif gif 53.gif

 هر وقت مامانی داره آشپزی میکنه میری سریع آشپزخانه خودت را میاری و میگی مامانی این گاز توه، اینم گاز منه، بعد میای از مامانی هر چی داره درست میکنه میگیری میرزی تو قابلمه ات میزاری روی گازت بعد از چند دقیقه میگی خوشمزه شد (عزیزم خیلی خوردنی میشی).

totalgifs.com barrinhas gif gif pol.gif

 عزیز دلم اینقدر قشنگ قربون صدقه ای بقیه میری مثلا میگی مامانی دورت بگردم (الهی مامانی دورت بگرده عزیز دلم).

totalgifs.com barrinhas gif gif 37.gif

 

خیلی با نمک با عروسکات بازی میکنی پتوی خودتو که برای نوزادی ته  پهن میکنی رو زمین درستش میکنی تمام گوشه ها شو صاف میکنی بعد عروسکتو میذاری وسطش و کنارهای پتو رو میندازی روی عروسکت و سرش میاری بیرون بعضی موقع هام میگی هوا سرد و پتو رو میکشی  روی صورت عروسکت، بغلش میکنی یا میذاری توی کالسکه و راهش میبری یا میذاری روی پاهات تکونش میدی و میگی مامانی صدا نکن نی نی خوابیده (مامانی واقعا خوردنی میشی).totalgifs.com barrinhas gif gif 75.gif

هر موقع داری تنقلات میخوری به من و بابایی تعارف میکنی وقتی بهت میگیم نه مرسی میگی یه کوچولو بخور دیگه نخور من و بابایم غش میکنیم برات.

totalgifs.com barrinhas gif gif 64.gif

عزیزم مامان ملی یه شلوار از اضافه پارچه عمو ابوالفضل دوخته خیلی دوستش داری هرموقع در کمدت رو باز میکنی و شلوار را میبینی میگی شلوار ابوالسز یا درست میگی ابوالفضل بپوشم.

totalgifs.com barrinhas gif gif 37.gif

 دختر گلم خیلی وقته دستشویی میری و در طول روز پوشک نمیشی فقط شبا هنوز پوشکت میکنم. براینکه هوا سرد و میترسم سرما بخوری. شبا وقتی میخوام پوشکت کنم خودت میری برام پوشک میاری دیشب گفتی بزار ببینم چه عکسای داره رو پوشکم و ازم پرسیدی اینا عکس چیه، گفتم : خرس، آهو، پنگوئن. دوباره ازم پرسیدی و مامانی تکرار کرد. بعد از پنگوئن خوشت اومده بود میگفتی پنگوکک(pangokak).

totalgifs.com barrinhas gif gif 89.gif

 وقتی مامانی داره آرایش میکنه میگی من نمی تونم رژلب بزنم هر وقت اندازه تو شدم میتونم بزنم بعد سرتم به نشون تایید حرفات تکون میدی.

totalgifs.com barrinhas gif gif barraa20.gif

وقتی چیزی جدید میبینی که خوشت میاد میگی خدایا!!! (اینجوری قربون صدقه اش میری).

totalgifs.com barrinhas gif gif 64.gif

وقتی بهت میگن قربونت برم میگی خدا نکنه (البته این دوره رو پیش خاله درسا دیدی).

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مثل هیچکس
6 اسفند 92 9:48
قربونت برم عزیزم ، ماشالا چقدر شیرین زبون شدی کاش مامانی یه عکس از این عروسک نازمون میزاشتین دلمون برای دیدنش داره پر میکشه .
مامانی
پاسخ
مرسی. چشم بزودی
نی نی شیطون
6 اسفند 92 10:07
سلام از مطلبتون بسیار لذت بردم خوشحال میشم به نی نی شیطون من هم سری بزنید __________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-' ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم حتما میام