آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

دختر بی نظیرم آرشیدا

اولین عید نوروز با فرشته کوجولو

1391/1/8 21:58
نویسنده : مامانی
281 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سال ٩٠ ، سال خیلی خوب و پربرکتی برای من و بابای بود چون خدای مهربون یه کوچولوی خوشگل و ناز (یه فرشته کوچولو)بهمون داد خدا جونم ازت ممنونم .

مامان جون من و بابای خیلی خیلی شما رو دوست داریم و با هر لبخند تو ،زندگیمون شیرین و شیرین تر میشه .

سال تحویل همگی خونه مامان ملی بودیم خانواده خاله سپیده و خاله سمانه هم بودن شما نزدیک سال تحویل خواب بودید بابای گفت شما رو بیدار کنم منم اومدم و بیدارت کردم  خلاصه سال تحویل همگی کنار سفره هفت سین بودیم خیلی سال خوبی چون ما یه فرشته کوچولو داریم .

غزیزم روز دوم فروردین هم چهار ماهت شود چهار ماهگیت مبارک .

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز 85.gifفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)