آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

دختر بی نظیرم آرشیدا

یک ماهگی آرشیدا خانم

1391/3/4 18:15
نویسنده : مامانی
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانی

قربونت برم کوچولوی مامان یک ماهگیت مبارک .قلبقلبماچخجالتقلب

niniweblog.com

یک ماهگی شما ما خونه بابا جون بودیم و حسابی خوش گذشت دست مامان جون درد نکنه برامون ماهی درست کرده بود(حسابی چسبید). تازه بابا احمد و عمو و زن عمو هم بودن .فکر کنم باباجون خیلی دوست داری چون وقتی اومد براش یه خنده کردی .

 مامان جون اینروز خیلی نگرانت هستیم چون چهارشنبه که بردیمت دکتر ، گفت هنوز پوستت زرد و باید مجدداً آزمایش بدی نتیجه آزمایش که برای دکتر بردیم گفت باید تا ٤٨ ساعت شیر خشک بهت بدیم من و بابایی خیلی نگران شدیم و شما رو بردیم پیش یه دکتر دیگه که فامیلای بابای بود گفت احتیاجی به این کار نیست و برات قرص نوشت که هر شب نصف قرص تو آب حل کنیم بهت بدیم و گفت اگر شما قبول کردید یه وعده شیر خشک بهت بدیم یه وعده هم شیر مامانی تا زودتر جواب بگیریم .niniweblog.comگفت بازم اگه شما شیرخشک نخوردید مشکلی نیست و قرار شد تا ٦ روز دیگه مجدداً ببریمت پیش دکتر ایشاالله این سری که میریم بگن شما خوبه خوب شدی . اون شب شما تا ساعت ٣:٣٠ گریه کردید و من ومامان ملی بالای سر شما بودیم ساعت ٣:٣٠ گذاشتمت رو پام و ساعت ٣:٤٥ از سرما بیدار شدم  یه تب و لرزی کرده بودم که نمیدونی بابایی از خواب بیدار کردم سه تا پتو کشیده روم بازم می لرزیدم ساعت ٦:٠٠ بود که خوابم رفت و ساعت ٨:٠٠ از خواب بیدار شدم مامان ملی برام صبحونه آورد شما رو از اتاق برد بیرون که من بخوابم تا حالم خوب بشه خدا را شکر وقتی بیدار شدم حالم خوب بود و مامانی میگفت از حرص و جوشی که خوردی اینجوری شودی .niniweblog.com

چکاپ ماهیانه

وزن فرشته کوچولو: ٤٢٥٠

دور سر :٣٦.٥

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا
3 دی 90 15:32
الهی فدات بشم عزیزم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
4 دی 90 11:06
قربونت برم خاله جون. یک ماهگیت مبارک. الهی زود زود خوب شی گلم. دوست جونم، شما هم مواظب خودت باش. باید خودت صحیح و سالم باشی تا بتونی از جیگر طلا مراقبت کنی. در ضمن ما عکس آرشیدا جون رو می خوایم.