آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

دختر بی نظیرم آرشیدا

هفتمين مرواريد آرشيدا خانومي

1391/11/5 0:44
نویسنده : مامانی
186 بازدید
اشتراک گذاری
عزيز دلم روئيدن هفتمين مرواريدت مبارك . دندون پيشين جانبي سمت راست نيش زده انشاالله بقيه دندونت براحتي و هر چه سريعتر در بياد كه شما بتوني راحت غذا بخوري و اينقدر اذيت نشي . عزيزم هر موقع كه درست غذا نمي خوري ماماني خيلي نگران ميشه همه ميگن نمي خواد اين همه دنبالش بري تا غذا بهش بدي هر موقع گشنش بشه خودش غذا ميخوره ولي ماماني دلش نمياد اين كارو بكنه دقيقا نصف روز درگير غذا دادن به شما هستم با كلي بازي شايد بتونم يه كم غذا بهت بدم اينقدر زرنگي كه با يه كلك نمي تونم دو بار بهت غذا بدم و بايد مرتبا چيز جديد و جالب پيدا كنم تا غذا بخوري تازه بايد سي دي خاله ستاره هم روشن باشه خلاصه ماماني خيلي عاشقتم .
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

arezohayeshirin
3 دی 91 1:41
سلام ما كه به وبلاگت سر زديم به وبلاگ منم سر بزن بعد آرزوتو با نظر بگو تا در وبلاگم ثبت بشه آرزوها هر شب آپ ميشن يعني روز بعد همون موقع آرزوتون رو وب ثبت شده و به شما خبر داده مي شود باي
هیراد و عمه لیلاش
3 دی 91 13:51
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
arezohayeshirin
4 دی 91 0:09
سلام آبجي ممنون كه قابل دونستيو اومدي ايشالله كه به همه ي آرزوهاي قشنگت برسي.آرزوي قشنگت ثبت شد.باي
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
4 دی 91 8:19
ای جونم. دندون جدیدت مبارک