آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

دختر بی نظیرم آرشیدا

استارت اولیه اتاق نی نی

1390/5/18 8:48
نویسنده : مامانی
528 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز چون حالم خوب نبود و شب قبلشم نتونسته بودم درست بخوابم بابایی نذاشت برم سر کار و خودش تنهایی رفت منم حسابی خوابیدم .وقتی بیدار شدم خیلی حوصله ام سر رفته بود تصمیم گرفتم برم شروع کنم به تمیز کردن اتاق وروجکم در مرحله اول شروع کردم به تمیزکردن کمد دیواری که حالا حالاها کار داره.

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 اینقدر ذوق دارم که این اتاق تا سه ماه و سه هفته دیگه قرار آماده بشه و یه نی نی کوچول وموچول بیاد تو این اتاق(آخ جون). راستی دیروز فکر کنم فهمیده بودی دارم اتاقتو درست میکنم حسابی تکون می خوردی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابا
17 مرداد 90 10:06
جانم بابایی
مامان آرین
17 مرداد 90 10:55
سلام مامان ، مواظب باش خودتو زیاد خسته نکنی ها
زن عموی وروجک
19 مرداد 90 12:23
سلام. درابتدا از والدین مهربون وروجک بخاطر خلاقیتشون(وبلاگ)تشکر میکنم ودربعد به خود وروجک تبریک میگم که بااومدنش به جو خونه شادی بخشیده.... انشالا همیشه سالم و شاد از زندگی لذت ببریم. از طرف عموایمان و خودم
زن عموی وروجک
19 مرداد 90 12:51
سلام کوچول موچول زود بیا بوس
بابايي
19 مرداد 90 14:25
سلام از قديم گفته اند كه دعواي اول بهتر از صلح آخر است درسته ؟ پس بهتراست از همين ابتدا معلوم شود كه ( بابا) كيه و (بابايي) كيه تا برسيم به بقيه قضايا
باباجون
20 مرداد 90 10:51
بسمه تعالي نام (باباجون) براي پدر بزرگ وروجك تثبيت شد وبالطبع (مامان جون ) براي مادر بزرگ نامبرده تابعد
khale dorsa
22 مرداد 90 20:29
doret begarde khale pas key miyai ma ke delemon ab shodddddddddd