آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

دختر بی نظیرم آرشیدا

8 ماهگي آرشيدا خانوم

1391/5/3 15:48
نویسنده : مامانی
249 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com8 ماهگي فرشته ي ماماني مبارك

عزيز دلم شرمنده كه اينقدر دير وبلاگتو بروز كردم .گلم هارد لپ تاپ، كه تمام زندگيمون داخلش بود يدفعه ي سوخت و كلي عكس رفت رو هوا . عزيزم خيلي ناراحتم تمام عكساي شما داخلش بود از حاملگي ماماني تا 6 ماهگي شما گریهبابايي خيلي دنبالش بود تا درستش كنه ولي هنوز موفق نشده باز هم خدا رو شكر يكسري عكسات داخل كامپيوتر خاله درسا بود .

خلاصه از  اوايل  تيرماه كلاً درگير امتحانام بودم و بعدشم كه خاله ستاره اومده بود و ماماني كه اوايل ماه درگير بود و نتونسته بود با خواهرش ديدني كنه وقتي امتحانش تموم شد همش پيش خواهرش بود اميدوارم حالا كه علت تاخير ماماني رو فهميدي ماماني رو ببخشي .در ضمن هنوز هم براي لپ تاپ هارد نخريديم و ماماني نمي تونه وصل اينترنت بشه و الانم خونه مامان ملي دارم وبلاگتو بروز مي كنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
7 مرداد 91 11:37
گل دختر 8 ماهگیت مبارک
بابایی
9 مرداد 91 9:18
فدات بشم دخمل گلم. سر کار که هستم خیلی دلم برات تنگ میشه عزیزم.


منم همين طور بابايي