آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

دختر بی نظیرم آرشیدا

تولد بابای

1391/2/18 23:14
نویسنده : مامانی
306 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم 14 اردیبهشت تولد بابای بود .یه جشن کوچیک پنجشنبه خونه ی مامان جون گرفتیم.برای کادو خریدن، من و شما با دوستای مامانی (زهرا و فریبا)روز چهارشنبه کلی مغازه رفتیم تا برای بابای لباس و کفش ورزشی بخریم ولی به نتیجه نرسیدیم .خلاصه من وشما و خاله درسا پنجشنبه صبح رفتیم و برای بابای کادو خریدیم .

عزیز دلم  امسال دو تا کادو واسه بابای خریدم .یکی از طرف خودم و یکی از طرف شما. عصر هم که از کلاس برگشتم کیک خریدم . زمان کادو دادن من پستونک شما رو برای بابای کادو کرده بودم وقتی بابای کادو رو باز کرد کلی برای شما ضعف کرد .

امین عزیزم تولدت مبارک .niniweblog.com

 انشاالله که همیشه موفق سلامت باشی در کنار من و آرشیدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابایی
28 اردیبهشت 91 14:30
سلام
چون فرصت برای نوشتن مطلب نداشتم به اینجا سرزدم. مهسا خانم و آرشیدا خانم عزیز تر از جانم به اندازه همه دنیا دوستتون دارم و امیدوارم همیشه خوب و خوش و سالم باشید. مهسا جان عزیزم خیلی دوستت دارم و سالگرد ازدواجمون را بهت تبریگ میگم. بهترینها را برایت میخوام. (پنجشنبه 28 اردیبهشت 20 ساعت 14:23)



مرسی عزیز دلم.

آرشیدا کوچولو
28 اردیبهشت 91 19:05
سلام مامانی. سالگرد ازدواجتون مبارک باشه ایشالا. میخوام واستون یه شعر بخونم. راستی شما الان خوابی. ساعت 7 عصر. زنبور عشقت به دلم نیش نیش نیش نیش نیش میزنه.................نامهروبنیات دلو اتیش تیش تیش تیش تیش تیش میزنه.