آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)آرشيدا (عشق ماماني و بابايي)، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

دختر بی نظیرم آرشیدا

آرشیدا و این روزها

1393/2/17 14:43
نویسنده : مامانی
820 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی رو ببخش .

چقدر از روزها سپری شده و مامانی از  ثبت خاطراتت دور مونده!. انقدر دور که هر چقدر دستم رو به سمتش دراز میکنم  بهشون نمی رسم.

عزیز دلم هر روز داری از روز قبل شیرین و شیرین تر میشی هر روز کار جدید ،حرف جدید  مثلا دیشب رفته بودیم خونه بابا جی وقتی داشتیم خداحافظی میکردیم گفتی باباجی به مامان جی سلام برسون .

  • اشکال هندسی رو کاملا بلدی هر شکلی رو میکشیم میگی چیه بیضی ، دایره ، مستطیل ، .....
  • جدیدا علاقه زیادی به گازت پیدا کردی هر روز میای از مامانی برنج ، نخود ، لوبیا میگیری و آشپزی میکنی بعدم پتوی نوزادیتو پهن میکنی عروسکاتو میچینی بعد منم رو صدا میکنی میگی بیا غذا بخور ازت میپرسم چی درست کردی میگی برنج و کباب بعد مامانی میشینه میخوره میگم تموم شد میگی بعد دوباره برات بریزم (عزیزیییییییییی)
  • راستی تو عیدم خونه مامان بزرگا که میرفتی براشون میخوندی عیدی من یادت نره بوس من یادت نره گل واسه من یادت نره
  • در حال حاضرم مدت یک هفته هست که شبا پوشکت نمیکنم خودت نصف شب وقتی دستشویت میگیره با چشمای بسته بلند میشی میگی مامانی جیش دارم وقتی میبرمت تو دستشویی چشمات بستس . (عزیزم خیلی دختر گلی هستی)
پسندها (2)

نظرات (5)

مامان دومین فرشته
24 اردیبهشت 93 12:10
عزیزم روزپدر رو به بابای ارشیدا جون تبریک میگیم
باباجی
8 خرداد 93 12:50
مدتها بود که به وبلاگت سر نزده بودم دستت دارم عزیزم
مامانی
پاسخ
به به خوش اومدید بازم بهمون سر بزنید
مامان
8 خرداد 93 22:03
ای جونم خدا حفظت کنه ناز خاله ماشالا دیگه بزرگ شدی
مامان بردیا اریایی
20 مرداد 93 9:35
سلام چرا انقدر دیر ب دیر مطلب میذارین به ما سر بزنین
مامانی
پاسخ
شرمنده ام واقعا سرم خیلی شلوغه چشم حتما بهتون سر میزنم
بانو
20 مرداد 93 16:49
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو